Úvod


Nejtěžší je vždycky začít. Ať už máte někoho oslovit nebo si začít plnit sny. Now or never. Sice to zní jak příspěvek z nějaké děsně motivační stránky na Facebooku ale je to pravda. Život je od toho aby se prožil a plnili jste si sny. A já jsem si teď tak trochu splnila jeden z těch mých, napsala prvních pár vět do svého deníčku. Klasické deníčky jsem si psala dost dlouho když jsem byla mladší. Pokaždé když se mi znova dostanou do rukou, nevím jestli se smát, brečet nebo se chytat za hlavu. Jo, byl to přesně ten typ stupidního holčičího deníku plného kluků a křivd na egu mého náctiletého já. Doufám že za tenhle ,,deník“ se za pár let stydět nebudu. Žádné další vylévání srdíčka o tom který kluk se mi líbí totiž nebude. Mým cílem je s vtipem zprostředkovat život na gymplu, cestování a aktuální dění našeho světa. Doufám že se stavíte i příště u prvního skutečného článku a díky za přečtení tohohle úvodu. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky