Summer 2019

Letní prázdniny 2019 pro mě začaly ve velkém stylu. Hned na konci června jsme se vydali na Srí Lanku. Svůj první výlet do takové exotické destinace jsem si maximálně užila. O Srí Lance jsem psala samostatný článek, který je k přečtení zde : https://denicekgymnazisty.blogspot.com/2019/07/zeme-slonu.html

tady je pár mých nejoblíbenějších fotek







Bylo to krásný ale čas se vrátit do Prahy.


Ještě že máme v Praze Náplavku :D




Většinu času jsem strávila v práci ale i tak jsem si našla čas na návštěvu mojí oblíbené asijské restaurace Sia ve Šporkově paláci kousek od Náměstí republiky. Hned vedle je cukrář Skála. 




Aby mě stravování nestálo majlant, vařila jsem si jídlo většinou sama a brala si ho do práce.




Kombinace pečené dýně, brambor a batátů společně se baby špenátem a tuňákem se stala mým nejoblíbenějším jídlem. Na snídani vedla banánová zmrzlina podle Evy. E (Moje barevná kuchyně).




No není to v Praze kouzelný?




Tečka za létem byla potápěčská akce na lomu Horka v Německu. Tahle každoroční akce má jednu nevýhodu-koná se poslední víkend prázdnin a tím symbolizuje že konec volných dní se nenávratně blíží.








A jak jste si léto užili vy?

Bea

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky